Już 21 lutego 2022 ruszają wewnętrzne kontraktacje on-line na platformie hurtowej Tublu. Podczas kontraktacji, klienci będą mogli złożyć zamówienie na cały asortyment z możliwością uzyskania dodatkowego rabatu. W dniach 21-27 lutego udostępnione zostaną między innymi wszystkie przewidywane w najbliższym czasie nowości oraz dotychczasowe bestsellery, również te oczekujące na dostawę.

 

 

Firma Tublu działa na rynku od 2010 roku. Od tego czasu swoją ofertę dystrybucyjną wzbogaciła o ponad 20 marek oferujących najwyższej jakości zabawki i akcesoria dla dzieci i rodziców. W ofercie klienci znajdą między innymi takie marki jak Scrunch, Apli Kids, Moluk, Elle Porte oraz The Purple Cow.

Dlaczego warto wziąć udział w wiosennych kontraktacjach B2B Tublu?

  • szeroki asortyment letnich akcesoriów oraz zabawek, m. in.:
    • silikonowe zabawki do piasku (Scrunch)
    • ekologiczne zabawki z materiałów pozyskanych w procesie recyklingu (ZSILT)
    • nietuzinkowe okulary przeciwsłoneczne dla najmłodszych (Elle Porte)
    • podróżne gry magnetyczne (The Purple Cow)
    • plecaki i akcesoria do podróży z dziećmi (LittleLife)
  • zabawki kreatywne wzbogacające asortyment na Dzień Dziecka:
    • układanki magnetyczne oraz zestawy artystyczne (Apli Kids)
    • zabawki kreatywne stworzone przez szwajcarskiego designera (Moluk)
    • ekologiczne i ergonomiczne kredki –kamyki (Crayon Rocks)
  • dodatkowy rabat dla stałych klientów to możliwość zatowarowania się przed sezonem letnim;
  • dla nowych klientów to okazja na nawiązanie długofalowej współpracy z możliwością złożenia pierwszego zamówienia z dodatkowym rabatem.

W kontraktacjach może wziąć udział każdy go jest zarejestrowany na platformie Tublu.

Rejestracji można dokonać samodzielnie bezpośrednio na stronie lub kontaktując się z działem B2B, mailowo na hurt@tublu.pl lub telefonicznie 535 500 913.