Pod koniec sierpnia platforma zakupowa wszystko.pl (należąca do Grupy Kapitałowej Comarch) nawiązała współpracę z firmą InPost. Już niedługo sprzedający będą mogli zintegrować w serwisie pakiet usług, a co za tym idzie – zyskać preferencyjne warunki cenowe na nadawanie paczek do klientów.

Korzyści odczują też kupujący, którzy zapłacą mniej za przesyłkę. Usługa obejmie zarówno dostawę do paczkomatów, jak i przez kuriera. Obie marki zapowiadają też wspólne akcje marketingowe.

W ramach współpracy wszystko.pl z InPost platforma Comarchu da sprzedającym możliwość korzystania z preferencyjnych warunków cenowych w ramach umowy z operatorem, czy ochrony paczki do wartości 3 tys. zł (w cenie usługi).
–Współdziałanie wszystko.pl z InPost jest naturalnym krokiem biznesowym. InPost jest jednym z liderów logistycznych w Polsce, z ponad 20 000 paczkomatami w całym kraju. Polacy chętnie korzystają z jego usług. Chcemy, żeby sprzedawcy również na nowym marketplacie, jakim jest wszystko.pl, mogli cieszyć się korzystnymi cennikami wysyłek towarów, co wpłynie na większe zainteresowanie ich ofertami wśród klientów – mówi Zbigniew Rymarczyk, prezes wszystko.pl i wiceprezes Comarchu.