
Wiosną wystartuje marketplace wszystko.pl. Od końca ubiegłego roku trwa testowanie funkcjonalności platformy. Sprzedawcy, którzy zarejestrowali się we wszystko.pl i wzięli udział w testach w testach, weryfikowali działanie istotnych procesów w serwisie, takich jak obsługa i dodawanie statusów zamówień czy komunikacja z klientami.
– Testy pozwolą przedsiębiorcom na sprawdzenie tych funkcjonalności i lepsze przygotowanie się do rozpoczęcia sprzedaży na większej grupie klientów, kiedy już nastąpi premiera platformy. To świetna próba generalna dla sprzedawców, którzy chcą rozwijać biznes na wszystko.pl – tłumaczy Mariola Barzyk-Libura, Business Unit Director.
Twórcy platformy podkreślają, że jej największym atutem jest brak prowizji od sprzedaży. Przedsiębiorcy nie dzielą się zyskami z operatorem, więc mogą lepiej planować sprzedaż i więcej zarabiać
-Tworzymy alternatywę dla sprzedawców. Wiemy, że narzekają na coraz wyższe koszty prowadzenia biznesu na innych platformach. Nie zamierzamy kłaść im kłód pod nogi, ale budować mosty. Chcemy, żeby ich biznes rósł, zwłaszcza że w obliczu rosnącej inflacji i kryzysu gospodarczego przedsiębiorcy nie mają łatwo – mówi Mariola Barzyk-Libura. – Dlatego u nas cały zysk ze sprzedaży zostaje w ich kieszeni.
Poza zerową prowizją sprzedawcy po założeniu konta na wszystko.pl mogą liczyć na m.in. dogodne i szybkie integracje (przez systemy Comarch ERP, BaseLinker czy Open API); indywidualnego opiekuna.; brak opłat za wystawianie i utrzymanie ofert oraz darmową ekspozycję loga w sklepie sprzedawcy i na liście ofert.
Więcej informacji, m.in. krótki poradnik podpowiadający, jak się zarejestrować na platformie, znaleźć można na stronie Comarch.