Fot. Spielwarenmesse eG

Tegoroczna edycja Spielwarenmesse (30.01–3.02) przedstawiała się w liczbach następująco: 2354 wystawców z 68 krajów (wzrost o 10% w porównaniu do 2023 r.), 80% wystawców pochodziło spoza Niemiec, w tym 73 z Polski, aż 300 firm debiutowało na targach, które odwiedziło 57 000 kupców i gości ze 125 krajów, ponad 100 wystawców wzięło udział w organizacji Red Night. Po raz pierwszy targi odbywały się od wtorku do soboty.

Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z targów.

Tradycyjnie przyznano nagrody Toy Award dla najciekawszych produktów w 6 kategoriach.

Baby & Infant: Basic Building Blocks – Haba
PreSchool: Stix – Oppi
SchoolKids: Adventure Puzzle. The Light in the Enchanted Forest – Kosmos
Teenager & Adults: Tetris & Pac Man Arcade in a Tin – Fizz Creations
Startup: Artist – Hoppstar
Sustainability: Feber Recycle Eco House – Famosa by Giochi Preziosi

W kategorii SchoolKids nominację do nagrody otrzymał Trefl za grę zręcznościową Mistakos. Wiodącym trendem, o którym mówili eksperci, sami wystawcy i dziennikarze, był tzw. Kidults toys, czyli zabawki dla „dorosłych dzieci”.

Więcej o samych targach i nowych trendach będzie można przeczytać w najnowszym numerze „Branży Dziecięcej” – już 21.02.