
Jeszcze więcej wózków, fotelików samochodowych, zabawek, ubrań i akcesoriów dla dzieci i rodziców – tak wyglądają przygotowania do największej imprezy branżowej w kraju: targów Kids’ Time w Kielcach.
– Nadchodząca 14. edycja targów zapowiada się jeszcze lepiej niż poprzednia zarówno pod względem zajętej powierzchni, jak i liczby wystawców. Z każdym dniem dołącza do nas coraz więcej firm. Lista wystawców obejmuje także producentów wózków, którzy w ubiegłym roku w mniejszym stopniu reprezentowali swój segment. Powrót tych firm to stworzenie bardziej kompleksowej i różnorodnej oferty wystawienniczej, a przez to ciekawszej dla kupców odwiedzających targi – mówi Aldona Matla, Manager targów.
Oprócz nowych modeli i rozwiązań w sektorze wózków dziecięcych poznamy także nowości polskich i zagranicznych producentów zabawek, odzieży, artykułów piśmienniczych i produktów edukacyjnych.
Kids’ Time 2023 na zdjęciach – zajrzyj TUTAJ.
Program Hosted Buyers – część międzynarodowej przestrzeni biznesowej
Targi Kids’ Time to znacznie więcej niż miejsce, w którym można zaprezentować najnowsze produkty. Wystawa to prawdziwa globalna platforma biznesowa, na której producenci, dystrybutorzy i przedsiębiorcy z sektora dziecięcego z całego świata spotykają się, aby dzielić się wiedzą, doświadczeniami i prezentować najnowsze trendy. Poprzednie targi przyciągnęły ponad 4,5 tys. odwiedzających z 44 krajów.
– W ubiegłym roku uruchomiliśmy program Hosted Buyers, który przyciągnął kilkudziesięciu zagranicznych przedstawicieli branży dziecięcej z krajów takich jak Hiszpania, Włochy i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Pozytywne opinie były wyraźnym sygnałem do kontynuowania programu. Lista zagranicznych gości, którzy rejestrują się na przyszłoroczną edycję programu, rośnie niemal z każdym dniem – mówi zastępca kierownika targów, Katarzyna Wójcik. Program ułatwia znalezienie potencjalnych klientów i wartościowych relacji biznesowych między zagranicznymi przedstawicielami branży a wystawcami, którzy prezentują szeroką gamę produktów.
W Kielcach pojawią się również zagraniczni dziennikarze branżowi zainteresowani tym, co oferuje polski rynek. W najbliższej edycji swój udział zapowiedzieli m.in. goście z takich krajów jak: Holandia, Norwegia, Szwecja, Włochy, Turcja, Wielka Brytania i Niemcy.
Kto otrzyma statuetki Kids’ Time Star?
Wystawa w Kielcach to nie tylko spotkanie przedstawicieli branży, lecz także prestiżowe nagrody i wyróżnienia. Każdy z wystawców ma możliwość zgłoszenia swoich produktów do konkursu Kids’ Time Star w 15 kategoriach: wózki, foteliki samochodowe, odzież, obuwie, tekstylia, nosidła i chusty, produkty do pielęgnacji niemowląt, karmienie niemowląt, artykuły dziecięce, akcesoria dla rodziców, zabawki 0-3 lata, zabawki powyżej 3 lat, gry, puzzle i układanki, zestawy kreatywne, przyjazne dla planety. Rejestracja do konkursu trwa do 5 lutego.
Statuetki Kids’ Time Star zostaną wręczone 1. dnia targów podczas uroczystej gali.
Business Forum – wiedza, nowe trendy, wymiana doświadczeń
Kids’ Time to także wiedza i wymiana doświadczeń, dlatego po raz kolejny w strefie Business Forum pojawią się eksperci, którzy opowiedzą m.in. o sytuacji na rynku polskich producentów wózków (Piotr Wita – Szkrab Wita), o planowanych zmianach wymagań dotyczących bezpieczeństwa zabawek (dr hab.inż. Beata Grynkiewicz-Bylina – ITG KOMAG), rozwoju segmentu zabawek (Paweł Szmidt – RMD Research). Marek Dobrowolski z Wydawnictwa Nasza Księgarnia opowie, jak wydawca książek może znaleźć swoje miejsce wśród producentów zabawek.
O tym, jak zostać liderem sprzedaży na marketplace’ach, opowie Oskar Hertman z PirkSpark, a Sebastian Horoszko z Zaufane.pl zaprezentuje, jak zarządzanie opiniami klientów buduje zaufanie do marki. Z kolei Artur Machlowski z Cobi opowie, o klockach konstrukcyjnych dla dorosłych, którymi mogą bawić się też dzieci, a Anna Kalbarczyk (wyłączny dystrybutor zestawu edukacyjnego Ferdek żaba i jego muchy) podzieli się spostrzeżeniami na temat wyzwań w sprzedaży zabawek edukacyjnych.
W ramach Business Forum – Poznajmy się zaprezentują się wystawcy, którzy debiutują na targach Kids’ Time.
Szczegółowy plan prelekcji w ramach Business Forum można poznać tutaj.