Zmiany w Whisbear. Fot. BranzaDziecieca.pl

Whisbear wprowadza do sprzedaży nowe produkty. To Przyjaciele Whisbear – Szumiący Lisek i Króliczek oraz przytulanka DouDou, kolekcja zabawek ułatwiających zasypianie noworodkom i niemowlętom. Można je łatwo zawiesić na foteliku samochodowym czy obręczy wózka. Urządzenie szumiące schowane w główce maskotki (do wyboru są lisek i króliczek) emituje uspokajający różowy szum, który przypomina dziecku dźwięki znane z brzucha mamy.

Z kolei DouDou to kocyk-przytulanka z główką misia Whisbear lub królika. – Zależało nam na stworzeniu pięknych i pomocnych akcesoriów dla najmłodszych. Rozszerzamy nasze portfolio produktów inspirowanych skandynawskim designem i cieszymy się, że będziemy mogli trafić do jeszcze większej grupy klientów – mówi Julia Sielicka, odpowiedzialna w Whisbear za produkt i design. Przyjaciele Whisbear w pierwszej kolejności trafią do sprzedaży w sieci sklepów Smyk. Szersza dystrybucja przewidziana jest od marca 2019 r.

Oprócz zmian w portfolio, zmieniła się również struktura firmy. Do założycielek Whisbear – Zuzanny i Julii Sielickich – dołączyła 1 stycznia inwestorka Marta Ziacikova. Ma bogate doświadczenie marketingowe: przez 15 lat pracowała m.in. w Bates, Saatchi & Saatchi, wprowadzając na polski rynek Toyotę, Snickersa czy Tchibo oraz w korporacjach m.in. PepsiCo. Doświadczenie analityczne zdobywała w BCG. Przez kilka lat współtworzyła i współprowadziła wraz z mężem firmę Globol Polska. Wejście inwestora do Whisbear to część strategii rozwoju firmy oraz wzmacniania pozycji na rynkach międzynarodowych. Umocnieniu pozycji na rynku polskim będzie służyć także zmiana strategii dystrybucji: od października 2018 r. firma podjęła współpracę ze SkipWish, dystrybutorem m.in. takich marek jak Skip Hop, Wishbone, Play & Go, Boon i Meri Meri.