Wyjątkowa wrześniowa edycja targów Kids’ Time zgromadziła 131 wystawców. Wśród zwiedzających znaleźli się przedstawiciele branży z 22 krajów. Fot. Materiały prasowe

Przyszłoroczna edycja targów Kids’ Time odbędzie się w dniach 16-18 lutego. Podczas trzech dni hale wystawiennicze Targów Kielce wypełni bogata oferta skierowana do firm działających w sektorze artykułów dla matki i dziecka.

Organizatorzy imprezy podkreślają, że udział w Kids’ Time 2022 już teraz zapowiedzieli producenci i dystrybutorzy najważniejszych międzynarodowych marek wózków, fotelików, zabawek, odzieży, mebli, tekstyliów i akcesoriów dla matki i dziecka. – To największe targi tego typu w Polsce (…) Dlatego co roku, od wielu lat, się tutaj wystawiamy – powiedział Jakub Bochenek z firmy Tuban.

Kids’ Time to miejsce europejskich premier i debiutów, pozyskania nowych klientów oraz podtrzymania dotychczasowych relacji. Na targach nie brakuje kluczowych instytucji i branżowych autorytetów z Polski i zagranicy. Kids’ Time odwiedzają media z całego świata, m. in. z Rosji, Turcji USA, Anglii, czy Niemiec.

Wystawa w Kielcach to c świetna okazja do pokazania premierowych produktów. Tradycyjnie, najlepsze z nich nagrodzone zostaną statuetką Kids’ Time Star. To cenne narzędzie marketingowe, które wpływa na rozpoznawalność produktu.

Partnerem strategicznym targów jest firma Marko, zaś głównym partnerem medialnym – Branża Dziecięca. Targi merytorycznie wspierają: partner wydarzenia – Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej oraz Polskie Stowarzyszenie Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych.

XII edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka Kids’ Time, która miała miejsce w 2021 r., wyjątkowo odbyła się w terminie wrześniowym. Zgromadziła 131 wystawców, a wśród zwiedzających znaleźli się przedstawiciele branży z 22 krajów.

Kolejna edycja wraca do swego tradycyjnego lutowego terminu. Zachęcamy do skorzystania z portalu wystawcy i zgłoszenia swojego udziału online poprzez stronę targów. Bieżące informacje na temat imprezy dostępne są na targowych profilach: Linkedin, Facebook oraz Instagram. Do zobaczenia w lutym!