Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka Kids’ Time wyjątkowo odbyła się w terminie wrześniowym. Zgromadziła 131 wystawców z 6 krajów: Polski, Słowenii, Hiszpanii, Chin, Czech i Niemiec. Imprezę odwiedziło niemal 1700 gości z 22 krajów.
Tradycyjnie już stoiska zapełniły się najnowszą ofertą producentów i dystrybutorów wózków, fotelików, zabawek, odzieży, mebli, tekstyliów i akcesoriów dla matki i dziecka. Targi były także okazją do spotkań firm z przedstawicielkami blogosfery parentingowej z całej Polski.
Goście targów mieli możliwość zapoznania się w bogata ofertą produktów ekologicznych, artykułów szkolnych, książek i gier planszowych od czołowych polskich producentów, takich jak Rebel, CzuCzu, Granna czy Kapitan Nauka.
Jak co roku wystawcy zgłaszali swoje produkty do nagrody w Konkursie Kids’ Time Star 2021. Wśród wyróżnionych nagrodą znalazły się: Binabo Elastyczne Eko Klocki marki TicToys, ToddleRoad Viaduct set marki Toddleroad, mata edukacyjna z pałąkami – Skarby Oceanu marki Tiny Love, mata kauczukowa African Life Big marki Gugu the Hero, wózek spacerowy autofold™ marki Larktale, wózek biegowy TFK Sport marki Trends For Kids, całoroczny 3-częściowy śpiworek do wózka i fotelika marki Rollersy, albumy Baby Stories, TULIPONCZO® marki Patulove oraz linia BAMBOOline by Texpol.
Nagrodami Kids’ Time Star 2021 zostały uhonorowane: gra planszowa Opowiadanki marki Rebel, Bąbelki Cyferki Dimpl Digits marki Fat Brain Toy Co., fotelik samochodowy BeSafe iZi Modular A X1 i-Size marki BeSafe, kosz na zużyte pieluchy marki Magic oraz linia odzieży dla taty sygnowana hasłem Tato, teraz twoja kolej marki FUN2BEMUM.
Podczas gali przyznano również wyróżnienia i nagrody Top Design. W tym roku po raz pierwszy podczas targów Kids’ Time wręczona została nagroda w nowej formule. Wyróżnienie trafiło do marek: Bera Baby/Bera 2000, Makaszki, Sleepee, Maylily/Piszu, Miś Gustaw, Deer Bear/ Steeps. Nagrody Top Design odebrali przedstawiciele firm FreeON i Lullalove.
Uroczysta gala była także okazją do świętowania jubileuszy: 30 urodziny obchodziła firma Marko, 25 urodziny – wydawnictwo Edgard i magazyn Świat Zabawek.
Podobnie jak w latach ubiegłych, w trakcie targów miały miejsce prelekcje prowadzone przez specjalistów z sektora branży dziecięcej i marketingu. Pierwszego dnia targów odbyły się panele zatytułowane: Badanie bezpieczeństwa artykułów dla dzieci – formalność czy realna potrzeba? (Instytut Techniki Górniczej KOMAG), Branża artykułów dziecięcych a sprzedaż w Google (Agencja Marketingu E-commerce oraz certyfikowanego partnera Google Exelmedia). Drugi dzień również upłynął pod znakiem bezpieczeństwa. W programie znalazły się prezentacje: Strategia ochrony własności intelektualnej – klucz do sukcesu w branży dziecięcej (kancelaria Żuraw-Gierszewski); Dlaczego warto badać i certyfikować wózki dziecięce? (Zakłady Badań i Atestacji ZETOM); Mam pomysł na własną markę. I co dalej? – jak wystartować na rynku z własnym brandem, jak go wypromować (UL&KA) oraz RMDR najlepszy raport o rynku zabawek w Polsce! (firma badawcza RMD Research). Wybrane wystąpienia obejrzeć można tutaj i tutaj.
Trzynasta edycja imprezy odbędzie się w lutym. Organizatorzy wydarzenia zachęcają do skorzystania z portalu wystawcy i zgłoszenia swojego udziału online.