Chińscy przedstawiciele branży dziecięcej i politycy spotkali się w miniony piątek w Pekinie na konferencji rozpoczynającej kampanię na rzecz bezpieczeństwa produktów dla najmłodszych.

Akcja ma na celu przede wszystkim edukację chińskich konsumentów, wprowadzenie programu szkoleniowego dla przedsiębiorców, kładącego nacisk na jakość produktu oraz wspieranie instytucji rządowych nadzorujących chiński rynek zabawek i artykułów dziecięcych. Twórcy projektu ogłosili listę 99 wzorcowych zachodnich marek. Znalazły się na niej m.in. Lego, Chicco, Cybex i VTech.

Na konferencji zaprezentowano ponadto trzy broszury przeznaczone dla klientów zawierające porady dotyczące tego, jak kupować fotelik, na co zwracać uwagę wybierając akcesoria i zabawki dla najmłodszych. Książeczki będą rozdawane m.in. w dużych centrach handlowych i szpitalach. Jak twierdzą organizatorzy kampanii to pierwsza tego typu akcja na rynku chińskim.

Fot. rdc1.net