W tym roku na targi do Szanghaju przyjechało więcej kupujących z zagranicy.
W tym roku na targi do Szanghaju przyjechało więcej kupujących z zagranicy. Fot. tjpa-china.org

Październikowe imprezy China Toys Expo, China Kids Expo oraz Brand Licensing Hall, które odbyły się w Szanghaju, przyciągnęły blisko 74 tysiące odwiedzających ze 114 krajów. Na targach zaprezentowało się 1102 wystawców.

Według danych organizatorów liczba zagranicznych firm, które wzięły udział w tegorocznej edycji imprezy wzrosła o 60%. Wśród marek, które można były obejrzeć w Szanghaju znalazły się m.in: Aprica, Avent, Britax, Chicco, Combi, Disney, Haba, Hasbro, Jane, Kiddy, Lego, Little Tikes, Mattel, Maxi-Cosi, Nuk, Piegon, Piko, Quinny, Ravensburger, Sevi, Schleich, Siku, Sylvania Families.

– Chiny oraz inne kraje azjatyckie stanowią ogromny i bardzo atrakcyjny rynek zabawek i artykułów dziecięcych. Coraz więcej zagranicznych przedsiębiorstw dostrzega, że targi w Szanghaju są najlepszą okazją do spotkania się m.in. z przedstawicielami sieci, dystrybutorami – mówi May Liang wiceprezes Chińskiego Stowarzyszenia Producentów Zabawek i Artykułów Dziecięcych (CTJPA).

Imprezę odwiedziło w tym roku o 24% więcej gości z zagranicy. Według targowych statystyk najwięcej kupujących pochodziło z Korei, Japonii, Indii, Filipin, Indonezji, Tajlandii oraz Rosji.

W tym roku na targi do Szanghaju przyjechało więcej kupujących z zagranicy.
W tym roku na targi do Szanghaju przyjechało więcej kupujących z zagranicy. Fot. tjpa-china.org