
Pierwsza edycja projektu Super Kiddo odbyła się 15 grudnia w warszawskim klubie Soho Factory. Firma Open Minded Group, odpowiadająca za organizację wydarzenia, zaproponowała odwiedzającym trzy strefy: sprzedażową (Kiddy Market), kreatywną (Kiddo Creative) oraz edukacyjną.
W ramach Kiddo Market swoją ofertę przedstawili m.in. producenci ubrań, akcesoriów, mebli i zabawek dla najmłodszych. Wśród wystawców pojawiły się takie firmy jak: Dream Nation, Risk Made in Warsaw, Pola & Frank, Happydots, Catimini, Super Girls And New Romantic Boys, Peticado oraz Lamps & Co. Z oferty warsztatów kreatywnych dużym zainteresowaniem cieszyły się zajęcia z projektowania porcelany prowadzone przez Magdalenę Esterę Łapińską oraz szycie czapek z projektantkami z Mamapiki.
Uczestnicy Super Kiddo mieli okazję połączyć zakupy z dobrymi uczynkami. Całkowity dochód ze sprzedaży bransoletek Ence Pence został przeznaczony na wsparcie Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Na cele charytatywne przekazano również część kwoty uzyskanej ze sprzedaży książek z wydawnictwa Dwie Siostry. – Projekt Super Kiddo będzie się rozwijał. Oprócz cyklicznych wydarzeń organizowanych dwa razy w roku oraz warsztatów kreatywnych planujemy przeprowadzenie kampanii społecznej na rzecz odwracania stereotypu postrzegania dzieci z dysfunkcją – zapowiada pomysłodawczyni imprezy Katarzyna Rykaczewska.
Pierwsza edycja Super Kiddo odbyła się w warszawskim klubie Soho Factory. Fot. Super Kiddo