Stoisko firmy Pilch uznano za najładniejsze podczas targów Kid's Biz Fair 2014. Fot. BranzaDziecieca.pl
Stoisko firmy Pilch uznano za najładniejsze podczas targów Kid’s Biz Fair 2014. Fot. BranzaDziecieca.pl

27-28 sierpnia 2015 r. to termin kolejnej edycji warszawskich targów Kid’s Biz Fair. Tegoroczna – według danych podanych przez organizatora – nie zdołała zgromadzić nawet 1000 zwiedzających.

Na podstawie formularzy wypełnianych podczas zakupu biletu targi Kid’s Biz Fair, zorganizowane w dniach 11-12 kwietnia, zainteresowały 913 przedsiębiorców (czyli 19% mniej niż rok wcześniej). 25% tej grupy stanowili właściciele sklepów stacjonarnych, a 23% – internetowych.

Poza rodzimymi, Kid’s Biz Fair odwiedzili przedstawiciele firm z Belgii, Białorusi, Czech, Litwy, Luksemburga, Niemiec, Rosji, Słowacji, Ukrainy i Włoch.

Zgodnie z deklaracją Reinhold Expo swój asortyment zaprezentowało 135 wystawców (będąc na miejscu, udało nam się jednak doliczyć około 100 stoisk).

Stoisko firmy Pilch uznano za najładniejsze podczas targów Kid’s Biz Fair 2014. Fot. BranzaDziecieca.pl