
Targi mody dziecięcej The Cookies Show, zorganizowane po raz pierwszy w Berlinie, dopiero się zakończyły, a już jest znany orientacyjny termin kolejnej edycji. Po raz drugi organizatorzy zaproszą wystawców i zwiedzających w styczniu 2016 r.
Targi na lotnisku Tempelhof w dniach 7-9 lipca zgromadziły ekspozycje 82 marek. Organizatorzy oceniają start pozytywnie. – W ciągu zaledwie 2 miesięcy, z powodzeniem stworzyliśmy znaczące w skali międzynarodowej, odpowiednie miejsce do ekspozycji mody dla dzieci. W przyszłym roku znowu spotkamy się przy okazji styczniowego Berlin Fashion Week – zapowiada Søren Kischkewitz, project manager targów.
Impreza przyciągnęła około 4 tys. zwiedzających. – Mieliśmy klientów z Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Turcji i Polski. Potrzebujemy tego typu wydarzenia w Niemczech. W przyszłości nadal będziemy wspierać The Cookies Show – zapewnia Thomas Wetzlar reprezentujący markę Naturino.
Polskie marki stworzyły jedną, wspólną ekspozycję. O nowych targach wypowiadają się z większym dystansem.- W naszej ocenie na targach nie pojawiło się zbyt wiele osób. Organizatorzy rozpoczęli działania reklamowe 8 tygodni przed terminem targów, więc dość późno. Na pewno postarali się bardzo o rozgłos już w trakcie targów, więc mam nadzieję, że te działania zaowocują kontakty już po targach – mówi Małgorzata Potoczna, twórczyni polskiego brandu Loff Loff.
Impreza zastąpiła zawieszone targi odzieży dziecięcej w Kolonii.
Fot. Minkus PR