Jak rodzice małych dzieci podejmują decyzje zakupowe? Dr Maria Costa z hiszpańskiego instytut AIJU przedstawi na targach Kids Time wyniki najnowszych badań, zakończonych zaledwie kilka tygodni temu, prowadzonych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Hiszpanii. Fot. BranzaDziecieca.pl
Jak rodzice małych dzieci podejmują decyzje zakupowe? Dr Maria Costa z hiszpańskiego instytut AIJU przedstawi na targach Kids Time wyniki najnowszych badań, zakończonych zaledwie kilka tygodni temu, prowadzonych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Hiszpanii. Fot. BranzaDziecieca.pl

Już tylko kilka dni pozostało do otwarcia targów Kids Time w Kielcach. Na liście wystawców jest 326 firm, o 50% więcej niż przed rokiem. Odwiedzający będą mieli w czym wybierać!

Jeszcze kilka lat temu zastanawiano się, czy szybki rozwój internetu nie zaszkodzi targom. Dziś już wiemy, że stało się wręcz odwrotnie – to właśnie e-handlowcy należą do najbardziej aktywnych uczestników tego typu wydarzeń takich jak Kids Time. Oni doskonale wiedzą, że przeglądanie zdjęć i opisów na ekranie komputera nie pozwala zorientować się w realnej jakości produktu. A w oczach konsumenta odpowiedzialność zawsze spada na tego, kto sprzedał mu dany towar. Dlatego możliwość porównania ofert ponad 300 firm działających na polskim rynku i osobistego spotkania ludzi, z którymi robi się interesy, to okazja, z której po prostu głupio by było nie skorzystać.

Targi Kielce, poza przyciągnięciem wystawców, zapraszają też na wyjątkowo ciekawe wykłady. 26 lutego dr Maria Costa z hiszpańskiego instytutu AIJU (patrz zdjęcie poniżej) opowie o tym, jak współczesne trendy w rodzicielstwie przekładają się na szanse biznesowe. Uczestnicy Kids Time jako pierwsi na świecie poznają wyniki najnowszych badań, prowadzonych w styczniu 2015 r. w 4 krajach europejskich: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Hiszpanii. Dr Maria Costa podpowie, na co zwracają uwagę rodzice kupujący artykuły dziecięce, zabawki, odzież i meble. Prezentacja w języku angielskim będzie tłumaczona na polski.

Wszystkich, którzy sprzedają w internecie (lub mają to w planie, ale wciąż nie mogą się za to zabrać) zapraszamy na spotkania z ekspertami Grupy Raben. Sławomir Rajch i Mariusz Wesołowski są prelegentami wszystkich liczących się konferencji poświęconych e-commerce’owi. Organizatorzy zapraszają ich nie tylko ze względu na ogromną wiedzę, ale także niezwykłą lekkość, z jaką dzielą się swoimi doświadczeniami. Ich opowieści o handlu internetowym i logistyce można śmiało porównać do tego, co Waldemar Malicki robi z muzyką klasyczną.

Jak co roku na targach nie zabraknie też Pawła Szmidta, analityka z firmy badawczej NPD. Kids Time jest jedną z nielicznych okazji, aby z pierwszej ręki poznać wyniki sprzedaży zabawek w największych sieciach handlowych w Polsce. W normalnych warunkach dostęp do takich danych kosztuje i to niemało.

Harmonogram wszystkich wykładów i prezentacji można znaleźć na stronie internetowej kidstime.pl.

[box type=”tick”]Zapraszamy także na stoisko „Branży Dziecięcej” (G-1). Dla naszych czytelników i prenumeratorów przygotowaliśmy kilka niespodzianek.[/box]

Targi Kids Time w Kielcach zaczną się 26 lutego. W czwartek i piątek będą otwarte w godzinach 10-17, w sobotę 10-15. Wystawa jest przeznaczona wyłącznie dla osób pełnoletnich, zawodowo związanych z branżą zabawek i artykułów dla dzieci. Wstęp wolny – wystarczy zarejestrować się na stronie targów.

Jak rodzice małych dzieci podejmują decyzje zakupowe? Dr Maria Costa z hiszpańskiego instytut AIJU przedstawi na targach Kids Time wyniki najnowszych badań, zakończonych kilka tygodni temu, prowadzonych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Hiszpanii. Fot. BranzaDziecieca.pl
Jak rodzice małych dzieci podejmują decyzje zakupowe? Dr Maria Costa z hiszpańskiego instytut AIJU przedstawi na targach Kids Time wyniki najnowszych badań, zakończonych zaledwie kilka tygodni temu, prowadzonych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i Hiszpanii. Fot. BranzaDziecieca.pl