Targi zabawek i artykułów dziecięcych w Szanghaju zakończą się w czwartek 22 października. Fot. BranzaDziecieca.pl
Chińska gospodarka rośnie w tempie ok. 7% rocznie, ale targi China Toy Expo i China Kids Expo rozwijają się jeszcze szybciej. Liczba wystawców wzrosła w porównaniu do poprzedniej edycji o 20%.
Na targach zabawek i artykułów dziecięcych w Sznaghaju prezentuje się łącznie ok. 1500 firm. Stoiska zajmują łącznie 12 pawilonów o powierzchni 145 tys. m kw.
Wśród wystawców przybyło bardzo wiele międzynarodowych marek (wśród nich polski Avionaut, reprezentowany przez chińskiego dystrybutora). Przez kilka ostatnich lat organizatorzy zachęcali europejskie marki do wejścia na chiński rynek. Wygląda na to, że te apele nareszcie trafiły na podatny grunt i producenci tłumnie ruszyli na Daleki Wschód.
Wygląda na to, że wystawa będzie rekordowa również pod względem frekwencji. Chińskie Stowarzyszenie Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych ujawniło, że liczba krajowych kupców, którzy dokonali wcześniejszej rejestracji, wzrosła o 62%. W przypadku odwiedzających z zagranicy było to imponujące 128%.
Do Szanghaju przyjechali także Polacy – na jutro rano zaplanowane jest spotkanie naszych importerów z wybranymi chińskimi producentami.
Targi zabawek i artykułów dziecięcych w Szanghaju zakończą się w czwartek 22 października. Fot. BranzaDziecieca.pl
Ta strona wykorzystuje własne pliki cookies, aby działać prawidłowo. Korzysta też z plików cookies podmiotów trzecich, dostarczających narzędzia marketingowe i analityczne. Do informacji zbieranych w cookies podmiotów trzecich mają dostęp dostawcy tych narzędzi. Czy zgadzasz się na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies zgodnie z polityką prywatności?
Jeżeli tutaj zaglądasz, to znak, że cenisz swoją prywatność. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, na tej stronie został wdrożony mechanizm, który pozwala Ci kontrolować wykorzystywanie plików cookies oraz innych technologii śledzących.
Pliki cookies własne wykorzystywane są na tej stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony a pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w polityce prywatności.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie stosowane przez tutaj pliki cookies, kliknij w poniższy przycisk.
Te pliki cookies pozostają zawsze aktywne i nie masz możliwości wyboru w tym zakresie. Są to pliki cookies, dzięki którym w sposób prawidłowy funkcjonują m.in. formularze na stronie oraz mechanizm logowania do konta użytkownika i utrzymywania sesji po zalogowaniu. Ponadto, w plikach cookies własnych zapisywana jest informacja o dokonanych przez Ciebie ustawieniach plików cookies.
Korzystamy z Google Analytics, czyli narzędzia pozwalającego na gromadzenie, przeglądanie i analizę statystyk związanych z aktywnością użytkowników na naszej stronie. Kod śledzący Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie, które mogą być przez Google wykorzystywane przy budowaniu Twojego profilu użytkownika. Ponadto, informacje z Google Analytics mogą być wykorzystywane w ustawieniach kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem Google Ads. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia Google.
Korzystamy z Salesflare, narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Salesflare używa plików cookies, aby automatycznie gromadzić informacje na temat Twojej interakcji z naszą stroną oraz z naszym zespołem sprzedaży. Dane te pomagają nam lepiej rozumieć naszych klientów i dostosowywać nasze działania do Twoich potrzeb. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć pliki cookies związane z Salesflare.
Na tej stronie osadzane są multimedia z serwisów YouTube i Vimeo. Odtwarzacze tych serwisów wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od ich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z odtwarzaczami, ale wtedy nie będziesz w stanie obejrzeć treści osadzonych w formie odtwarzaczy.