Targi w Londynie były m.in. okazją do świętowania 20. urodzin Teletubisiów. Fot. BranzaDziecieca.pl
Mimo niepokoju związanego z Brexitem rok 2016 był rekordowy dla brytyjskiej branży zabawkarskiej. Według firmy badawczej NPD wzrost sprzedaży wyniósł 6,3%, osiągając rekordowe 3,5 mld GBP. Te pozytywne dane ogłoszono na zakończonych wczoraj targach zabawek w Londynie.
Choć niepewność związana z wyjściem z Unii Europejskiej i spadek wartości funta są zmartwieniem dla większości brytyjskich firm, nastroje na targach były pozytywne. W hali Olympia zaprezentowało się ponad 250 wystawców, zainteresowanie kupców też było duże.
Pokazano ciekawe nowości, m.in. BeatMoovz – zabawkę, dzięki której można tworzyć muzykę za pomocą ruchu.
Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy Ok, zgadzam się
Nagrodę Toy of the Year zdobył Spin Master za Hatchimals (pisklaki wykluwające się z jaj, hit ubiegłego roku w USA).
Z polskich firm własne stoisko miał tylko Trefl. Zaprezentowano na nim głównie puzzle licencyjne, ale także gry z nowej serii Fun for Everyone, która ma być mocno promowana na rozpoczynających się za kilka dni targach w Norymberdze.
Relację z The Toy Fair w Londynie zamieścimy w „Branży Dziecięcej” nr 2/2017.
Ta strona wykorzystuje własne pliki cookies, aby działać prawidłowo. Korzysta też z plików cookies podmiotów trzecich, dostarczających narzędzia marketingowe i analityczne. Do informacji zbieranych w cookies podmiotów trzecich mają dostęp dostawcy tych narzędzi. Czy zgadzasz się na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies zgodnie z polityką prywatności?
Jeżeli tutaj zaglądasz, to znak, że cenisz swoją prywatność. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, na tej stronie został wdrożony mechanizm, który pozwala Ci kontrolować wykorzystywanie plików cookies oraz innych technologii śledzących.
Pliki cookies własne wykorzystywane są na tej stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony a pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w polityce prywatności.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie stosowane przez tutaj pliki cookies, kliknij w poniższy przycisk.
Te pliki cookies pozostają zawsze aktywne i nie masz możliwości wyboru w tym zakresie. Są to pliki cookies, dzięki którym w sposób prawidłowy funkcjonują m.in. formularze na stronie oraz mechanizm logowania do konta użytkownika i utrzymywania sesji po zalogowaniu. Ponadto, w plikach cookies własnych zapisywana jest informacja o dokonanych przez Ciebie ustawieniach plików cookies.
Korzystamy z Google Analytics, czyli narzędzia pozwalającego na gromadzenie, przeglądanie i analizę statystyk związanych z aktywnością użytkowników na naszej stronie. Kod śledzący Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie, które mogą być przez Google wykorzystywane przy budowaniu Twojego profilu użytkownika. Ponadto, informacje z Google Analytics mogą być wykorzystywane w ustawieniach kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem Google Ads. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia Google.
Korzystamy z Salesflare, narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Salesflare używa plików cookies, aby automatycznie gromadzić informacje na temat Twojej interakcji z naszą stroną oraz z naszym zespołem sprzedaży. Dane te pomagają nam lepiej rozumieć naszych klientów i dostosowywać nasze działania do Twoich potrzeb. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć pliki cookies związane z Salesflare.
Na tej stronie osadzane są multimedia z serwisów YouTube i Vimeo. Odtwarzacze tych serwisów wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od ich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z odtwarzaczami, ale wtedy nie będziesz w stanie obejrzeć treści osadzonych w formie odtwarzaczy.