Logo charytatywnego projektu Value of Play.
Logo charytatywnego projektu Value of Play. Fot. Kids India

Organizatorzy targów artykułów dziecięcych i zabawek w Bombaju uruchomili stronę internetową, poświęconą Value of play – charytatywnemu projektowi, który został zainaugurowany w październiku podczas pierwszej edycji Kids India.

W ramach kampanii część wystawców przekazała zabawki, które trafiły do organizacji Magic Bus realizującej projekty poświęcone dzieciom. Na liście darczyńców znalazł się polski producent puzzli i gier – firma Trefl. Prezenty dla podopiecznych fundacji przekazały również przedsiębiorstwa z Wielkiej Brytanii – Brainstorm Limited i Marvin’s Magic, Niemiec – Panland oraz Revell, czeska firma Intrea Piko oraz indyjscy producenci zabawek – Zephyr i Jasco Handicrafts.

Kolejna edycja Kids India odbędzie się w dniach 18-20 września 2014 r. Wydarzenie przygotowywane jest przez Spielwarenmesse eG, Kinds India oraz Niemiecko-Indyjską Izbę Gospodarczą.

Logo charytatywnego projektu Value of Play. Fot. Kids India