Witold Kikolski demonstruje wózek Urban. Fot. BranzaDzieciece.pl
Witold Kikolski demonstruje wózek Urban. Fot. BranzaDzieciece.pl

„Chicco – wszędzie tam, gdzie dziecko” to hasło przewodnie konferencji zorganizowanej przez firmę Artsana Poland w dniach 5-6 lutego 2015r. w Warszawie.

W trakcie spotkania rozmawiano m.in. o przygotowanych działaniach rynkowych oraz o planach promocyjnych. – W 2015 roku firma będzie nadal rozszerzała asortyment, proponując m.in.nowe produkty dla kobiet w ciąży, artykuły pielęgnacyjne dla niemowląt i starszych dzieci (do 5-6 roku życia). Wprowadzamy również na rynek ciekawą innowację – wózek Urban – zapowiada dyrektor handlowy firmy Witold Kikolski (na zdj.).

Pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa nowego wózka startuje 6 marca i będzie obejmowała m.in. telewizję (TVN, Polsat i kanały tematyczne), kino, prasę oraz internet.

– Promując produkt firma musi zapewnić jego szeroką dostępność. Istotne jest dla nas, aby wszelkie działania w ogólnopolskich mediach mogły spotkać się z prezentacją produktów Chicco w sklepie, a wiedza sprzedawców – osób najważniejszych w kontakcie z klientem, była wystarczająca, aby pomóc konsumentowi w dokonaniu najlepszego wyboru – skomentował prezes Artsana Poland Gianluca Migliorisi.

Witold Kikolski demonstruje wózek Urban. Fot. BranzaDziecieca.pl