Euro Trade promuje markę Starpak

Euro Trade rozpoczął akcję promującą markę Starpak. Pretekstem był Światowy Dzień Smerfów, których wizerunek krakowska firma wykorzystuje na wielu swoich produktach. Okazją do działań wspierających markę jest również zapowiedziana na sierpień premiera filmu Smerfy 2.

Światowy Dzień Smerfów zorganizowano w tym roku po raz drugi – 22 czerwca. Data jest nieprzypadkowa – urodziny w tym dniu obchodzi Peyo, twórca opowieści o niebieskich istotach. Starpak, marka Euro Trade, została oficjalnym sponsorem tego wydarzenia w Polsce. Eventy zorganizowane w Warszawie, Krakowie i Spocie przyciągnęły ponad 13 tysięcy fanów bajki. Produkty krakowskiej firmy były wykorzystywane podczas warsztatów plastycznych i konkursów jakie odbywały się w parku Skaryszewskim, na sopockim molo i placu Wolnica w Krakowie. Zwycięzcy gier, zabaw i konkursów otrzymali ufundowane przez Starpak nagrody. Z okazji „niebieskiego święta” firma pochwaliła się również nowymi produktami z wizerunkami Smerfów – liczydłami, dyplomami, torebkami na prezenty i ozdobnym papierem pakowym. Najmłodsi uczestnicy imprez mieli również okazję obejrzeć przedpremierowy pokaz filmu Smerfy 2.

Markę Starpak można było niedawno zobaczyć również w telewizji. Krakowska firma ufundowała jedną z nagród dla laureatki Festiwalu Zaczarowanej Piosenki, który był emitowany przez TVP. Nagrodę o wartości 5000 zł otrzymała 14-letnia Sandra Chorąży ze Szczecina, która śpiewała w duecie z Grzegorzem Turnauem.

Organizatorem Festiwalu Zaczarowanej Piosenki jest Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Projekt wspierają Telewizja Polska, Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz darczyńcy. Celem jest promocja uzdolnionych wokalnie osób niepełnosprawnych.

Krakowska firma ufundowała jedną z nagród dla laureatki Festiwalu Zaczarowanej Piosenki. Fot. Euro Trade

[FAG id=37822]