Wymyślić zabawkę, pokazać ją w internecie i dzięki temu zebrać fundusze na produkcję? Amerykanie Peter Gasca i Rhett Power stworzyli projekt, dzięki któremu ma to być możliwe. Uruchomili stronę JumpOff.

– Od kilku lat mamy wrażenie, że asortyment zabawkowy w amerykańskich sklepach specjalnie się nie zmienia. Chcielibyśmy, żeby dzięki naszemu pomysłowi szansę na realizację swoich projektów dostali początkujący projektanci i przedsiębiorcy – stwierdził w wywiadzie udzielonym portalowi Toy News Rhett Power.

Pomysł zbierania funduszy na projekt od internautów nie jest nowy. Według danych Crowfunding.org w maju ubiegłego roku działało blisko 450 stron stwarzających taką możliwość. Twórcy JumpOff zapytani o celowość uruchamiania kolejnego przedsięwzięcia tego typu stwierdzili, że są pierwszym projektem skoncentrowanym na branży zabawkarskiej. Ponadto poza stworzeniem szansy sfinansowania jakiegoś pomysłu, oferują również swoją wiedzę. – Zgromadzenie niezbędnych środków to dopiero połowa drogi. Większość początkujących przedsiębiorców ma wątpliwości związane z tym, jak przygotować prototyp, jak ogarnąć kwestię pakowania, sprzedaży i dystrybucji nowego produktu. Służymy swoim doświadczeniem. To jest element, który wyróżnia JumpOff. Niewiele projektów oferuje wsparcie, gdy pieniądze potrzebne na realizację celu zostały zebrane – dodaje Peter Gasca.

Fot. multivu.com