
Cztery miesiące po wprowadzeniu do oferty kategorii zabawek ABC Data jest przygotowana na nadchodzące Mikołajki oraz Święta Bożego Narodzenia. Klienci mogą wybierać spośród kilkunastu tysięcy zabawek i artykułów dziecięcych najpopularniejszych marek.
Aktualnie Spółka współpracuje z dostawcami zabawek takich marek jak m.in. Lego, Hasbro, Hexbug, Monster High, Fisher Price, Disney. Niedawno spółka włączyła też do oferty produkty kolejnego dystrybutora posiadającego katalog ok. 9000 produktów, m.in. Starpak, Siku, Simba, Smoby, Smily Play, Tomy, Trefl, Mervil, Alexander, Cobi, Animal Planet. Z końcem roku ABC Data planuje poszerzyć ofertę o kolejne kilka tysięcy artykułów dziecięcych.
-Rynek zabawek to bardzo ciekawy dla nas obszar. Widzimy, że dla dorosłych najważniejsze przy wyborze zabawek jest to, aby były bezpieczne i dobrej jakości oraz aby posiadały walory edukacyjne. Ale dla nas jako dystrybutora IT najciekawszy jest inny trend – zabawki powinny przypominać smartfony, tablety czy urządzenia gospodarstwa domowego i zawierać podobne funkcje, bowiem już dla najmłodszych dzieci najlepszą zabawą jest naśladowanie dorosłych – mówi Konrad Zach, osoba odpowiedzialna w ABC Data za sprzedaż zabawek.
ABC Data jest znanym dystrybutorem sprzętu IT i elektroniki użytkowej w Polsce i regionie CEE, a poszerzanie oferty o nowe kategorie produktowe – w tym zabawki i artykuły dziecięce oraz artykuły szkolne i biurowe, narzędzia i elektronarzędzia – jest jedną z kluczowych inicjatyw strategicznych na lata 2016-2018.
