
Mattel ujawnił szczegóły dotyczące przygotowań do sezonu „żniw” w branży zabawkarskiej. Producent korzystając z dodatkowego budżetu przygotował sporo nowych kampanii reklamowych.
Wśród propozycji zabawek dla chłopców intensywnie promowane będą m.in. turbofigurki z serii Max Steel (reklama w TV: sierpień – wrzesień) oraz linia zabawek Monsuno, której sprzedaż wspierać będzie prowadzona od września do listopada telewizyjna kampania promocyjna.
Znaczna część środków reklamowych Mattela przeznaczona została na zabawki dla dziewczynek. W najbliższych miesiącach w spotach telewizyjnych najczęściej pojawiać się będą: Mariposa, Kamper Barbie oraz Monster High 13 życzeń.
Z serii Hot Wheels tegorocznymi przebojami świątecznymi mają szansę zostać: Moto Turbina oraz Ścianowce Megator – produkty te będą intensywnie promowane w TV w listopadzie i grudniu. Nieco wcześniej – w październiku w reklamach będzie można zobaczyć m.in. Hot Wheels Wyścig w pionie.
Marka Fisher Price zacznie pojawiać się częściej na ekranach telewizorów we wrześniu. Wtedy zaplanowano kampanię telewizyjną produktów: Leżaczek Bujaczek oraz Fotelik Bujaczek. W ramach internetowej akcji promocyjnej pokazywana będzie m.in. Karuzelka z misiami, Wesoła latareczka oraz Mata z pianinkiem, która będzie również reklamowana w telewizji w październiku i w listopadzie.
Max Steel. Fot Mattel