Sieć sklepów Smyk nie okazała się najlepszą firmą bądź projektem w Europie Środkowej i Wschodniej. Co tu kryć – są lepsi. Jednak nie znaczy to, że grupa przepadła w konkursie organizowanym przez magazyn EuropaProperty – CEE Retail Real Estate Awards. Smyk zdobył tytuł Detalicznego Sprzedawcy Roku.
Najbardziej popularna w Polsce sieć sklepów oferujących zabawki i akcesoria dla dzieci została wyróżniona tytułem „Specialty Retailer of the Year”. W konkursie nagradzane były najlepsze firmy i projekty działające na rynku detalicznym Europy Środkowej i Wschodniej. Nominowane zostały przedsiębiorstwa z Polski, Czech, Węgier, Słowacji, Ukrainy, Austrii, Litwy, Łotwy i Estonii. Tytuł Detalicznego Sprzedawcy Roku nie był więc czymś łatwym do zdobycia. Uznanie jurorów wzbudził dynamiczny rozwój sieci w ostatnich latach oraz podnoszenie jakości obsługi. W skład Grupy Smyk wchodzi obecnie 180 sklepów działających w Polsce, na Ukrainie, w Rumunii, Turcji, Rosji i Niemczech (salony SpieleMax). Sklepy oferują artykuły przeznaczone dla dzieci w wieku 0-14 lat – zabawki, ubrania, obuwie oraz akcesoria dziecięce i niemowlęce.
– Wciąż powiększamy liczbę naszych sklepów, rozpoczynamy działalność na kolejnych rynkach, wprowadzamy nowe rozwiązania, jak choćby koncept Smyk Megastore funkcjonujący już w kilku miastach Polski – mówi Marek Janeczko z zarządu Smyka. – Zdobyta nagroda to dla nas nie tylko wielki sukces, ale i mobilizacja do dalszej pracy.
Nagrody CEE Retail Real Estate Awards to przyznawane od pięciu lat przez magazyn EuropaProperty prestiżowe wyróżnienie w branży nieruchomości handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczni zwycięzcy zostali wyłonieni z grona ponad 400 nominowanych przez międzynarodowe jury złożone z 36 osób.