Walizka Skip Hop „zagrała” w pierwszej w historii reklamie telewizyjnej lotniska Heathrow. Bohaterką spotu jest mała dziewczynka, do której należy bagaż z charakterystyczną sową.

Dziewczynka o świcie pakuje walizkę i jedzie z rodzicami na lotnisko. Później widzimy ją w terminalu, gdzie cały czas opiekuje się swoją Sową. Dodaje jej odwagi przez kontrolą bezpieczeństwa, w lotniskowym sklepie spryskuje perfumami, pokazuje przez szybę startujący samolot. W tle słychać piosenkę When I Live My Dream z debiutanckiego albumu Davida Bowiego.

Półtoraminutowa reklama zatytułowana Pierwszy lot powstała z okazji 70-lecia londyńskiego lotniska. Jest wyświetlana w telewizji, można ją także zobaczyć na YouTube. W ciągu niespełna 2 tygodni w internecie obejrzało ją ponad 115 tys. osób.

Walizka Skip Hop Sowa jest jednym z elementów linii Zoo, w której występują także inne zwierzaki: Pszczoła, Pies, Biedronka, Małpa i Żyrafa. Oprócz walizek na kółkach kolekcja obejmuje: kocyki, lanczówki, plecaki ze „smyczą”, saszetki i zagłówki.

Marka Skip Hop powstała w 2003 r. Jej hasło to „Must-Haves Made Better”; oferuje produkty, których rodzice i dzieci potrzebują na co dzień, ale stara się je udoskonalać. Wywiad ze współzałożycielem firmy Michaelem Diamantem zamieściliśmy w „Branży Dziecięcej” nr 3/2016.

Dystrybutorem marki Skip Hop w Polsce jest firma SkipWish z Warszawy.