Supermag Toys – jeden z produktów promowanych wiosną przez Librę. Fot. Libra

Do 20 maja potrwa kampania piasku kinetycznego Kinetic Sand. W reklamie pojawi się m.in. zestaw Kinetic Sand Podwodny Świat. Od 6 do 20 maja emitowane będą spoty promujące włoskie klocki konstrukcyjne Supermag Toys. Na przełomie maja i czerwca zaplanowano reklamę głów do stylizacji na licencji Barbi firmy Just Play.

Wszystkie kampanie emitowane będą na kanałach: Cartoon Network, Boomerang, Polsat Jim Jam oraz BBC Cbeebies.

Do 26 maja na kanale Nickelodeon potrwa, połączona z konkursem, kampania telewizyjna Hexbug Nano Nitro. Promocja zabawek wspierana będzie stroną konkursową Nickelodeon, specjalną aplikacją i kampanią na Facebooku oraz Instagramie.

Libra jako wyłączny dystrybutor serii Hexbug przygotowała dla swoich partnerów handlowych dodatkowe materiały POS, m.in.: plakaty, wobblery i wsady do listew cenowych.