zabawki artykuły dziecięce kontraktacja
Russel zrobił już kontraktacje w maju.

Okres wakacyjny sprzyja myśleniu o wypoczynku, kąpielach w morzu, wyprawach w góry  ale nie dla firm sprzedających zabawki i artykuły dziecięce. Dystrybutorzy, właściciele hurtowni, producenci podczas wakacji myślą teraz o Bożym Narodzeniu. Od września ruszą zabawkarskie kontraktacje.

Część firm tego typu spotkania ma już za sobą. Niektórzy połączyli przyjemne z pożytecznym – tak jak hurtownia artykułów szkolnych i biurowych Bertus. Zafundowali swoim klientom wyjazd na Wyspy Kanaryjskie. Goście poznawali najnowszą ofertę hurtowni, pytali o produkty, a po południu zwiedzali zabytki. Po spotkaniach z klientami jest też Euro-Trade.

– W czerwcu i lipcu zorganizowaliśmy prezentacje pod kątem czwartego kwartału, czyli w praktyce na Boże Narodzenie – mówi Grzegorz Głowacki, dyrektor handlowy Euro-Trade. – Zastanawiamy się jeszcze nad spotkaniami we wrześniu, prawdopodobnie zrobimy też w internecie showroom dla klientów.

Również Russell zaprosił klientów na zabawkarskie kontraktacje. Oprócz przedstawienia oferty firma zorganizowała pokazy produktów edukacyjnych. Zabawę z biznesem ma zamiar połączyć też wielkopolska hurtownia Kamix.

– 30 sierpnia i 1 września organizujemy dla klientów festyn tuż przed powrotem do szkoły – zapowiada Małgorzata Dryjańska, właścicielka Kamixa. – Będziemy przedstawiać najnowsze produkty, opowiadać o zasadach współpracy, ale również dobrze się bawić. Chcemy pokazać, że może nas połączyć nie tylko praca, ale wesoło spędzony czas.

5 września na spotkanie z klientami zarezerwowała firma Distri. – Spotkanie z klientami będzie się odbywało w Hotelu Poznańskim w Luboniu koło Poznania – zaprasza właścicielka Magdalena Jędrzejczak–Dąbrowska. – Obecność potwierdzili m.in. przedstawiciele takich marek jak Bandai, TM Toys, Epee, Trefl, Granna, MGA. Nie tylko chcemy zachęcać do produktów, ale też proponujemy naszym klientom szkolenie, które będzie bardzo przydatne, szczególnie w obecnych, ciężkich czasach. Jego temat to: Jak zwiększyć zyski i lojalność klientów w sklepie z zabawkami.

Na połowę września zapowiada zabawkarskie kontraktacje hurtownia Bemag. Termin jeszcze nie jest ustalony – będzie to 15 lub 16 września. Spotkanie odbędzie się w siedzibie firmy w Gutowie Wielkim koło Wrześni.

– Takie spotkania z klientami mają nie tylko wymiar ekonomiczny, ale również strategiczny – wyjaśnia Krzysztof Wołoszyn, właściciel Bemagu. – Będę prezentował produkty, opowiadał gdzie będą reklamowane, wszystko to połączone z zakupami. W obecnej sytuacji jest to bardzo dobra forma nawiązywania i kontynuowania współpracy – trzeba to robić, żeby się utrzymać na rynku.

Jeżeli chcesz się podzielić z naszymi czytelnikami informacją o terminie i miejscu kontraktacji, jakie będzie organizować Twoja firma – podaj informacje w komentarzu.

zabawkarskie kontraktacje
Russell zorganizował kontraktacje już w maju. Fot. BranzaDziecieca.pl