Moshi Monsters, rock i kaganek oświaty.
Moshi Monsters, rock i kaganek oświaty. Fot. Mind Candy

Przedsiębiorstwo Mind Candy, do którego należy marka Moshi Monsters, rozpoczęło współpracę z amerykańskim producentem edukacyjnych zabawek dla dzieci, firmą LeapFrog. Pierwszym efektem połączenia sił jest School of Rox – edukacyjna gra, w której muzyka pomaga przyswoić matematykę.

Gracze, rozwiązując różnego typu matematyczne zadania, pomagają zespołowi składającemu się z bohaterów świata Moshi Monsters opracowywać kolejne przeboje muzyczne. School of Rox umożliwia również wykonywanie piosenek wspólnie ze stworami. Produkt przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat.

– Dzięki rozpoczęciu współpracy z tak znaczącym graczem na rynku zabawek edukacyjnych, jakim jest firma LeapFrog, zyskaliśmy znacznie więcej możliwości pokazania dzieciom, że można nauczyć się czegoś pożytecznego a przy okazji nieźle się bawić – powiedział przedstawiciel Mind Candy Darran Garnham.

Moshi Monsters, rock i kaganek oświaty. Fot. Mind Candy