Spotkanie Mattela z partnerami licencyjnymi w warszawskim domu handlowym Vitkac. Fot. Mattel

W warszawskim domu handlowym Vitkac, 16 listopada, spotkali się licencjobiorcy oraz partnerzy handlowi Mattela. Podczas spotkania zaprezentowane zostały wyniki za rok 2017 oraz plany marketingowe na 2018 dotyczące marek Barbie, Hot Wheels, Fisher-Price, Bob Budowniczy, Strażak Sam, Tomek i Przyjaciele oraz nowości w portfolio – Enchantimals.

Podczas spotkania przyznano też nagrody dla najlepszych partnerów licencyjnych:

  • Trefl – portfolio roku (Tomek i Przyjaciele oraz Strażak Sam),
  • St.Majewski – 10 lat współpracy,
  • Egmont Polska – wydawca roku w kategorii magazynów,
  • Bizuu – najlepsza kolekcja ubrań Barbie,
  • Uroda Polska – kosmetyki ByMedica Fisher-Price, innowacja roku,
  • TV Mania – partner roku,
  • Libra – dystrybutor roku – produkty Barbie role-play,
  • Nowy Styl Group – launch roku (obrotowe fotele do biurek Barbie i Hot Wheels),
  • Dumel – dystrybutor roku – samochody zdalnie sterowane Hot Wheels,
  • CCC –marketingowa kampania Barbie w 15 krajach.