Fot. Materiały prasowe

Po raz pierwszy w historii marka Little Dutch jest reklamowana w telewizji. Kwiecień to czas intensywnej promocji w mediach: na kanale dziecięcym MiniMini+ (grupa Canal+), w telewizji i na YouTube.

W kwietniu marka Little Dutch jest sponsorem kanału telewizyjnego MiniMini+. Billboardy sponsorskie są wyświetlane przed rozpoczęciem i po zakończeniu filmów. Oprócz kampanii w telewizji Little Dutch jest w tym miesiącu sponsorem kanału MiniMini Plus na YouTubie, który ma ponad 100.000 subskrybentów.

– Jesteśmy przekonani, że rozpoczęta współpraca reklamowa z MiniMini+ wzmocni pozytywne skojarzenia i zwiększy zainteresowanie marką Little Dutch – powiedziała, Tatiana Sawicka, Product Manager Kids’ Inspiration, dystrybutora produktów Marki Little Dutch w Polsce.

Zajrzyj tutaj.

Kanał MiniMini+ kładzie nacisk na bezpieczną rozrywkę dla dzieci z elementami edukacyjnymi, a treści są dopasowane do rytmu dnia dzieci i rodziców. W MiniMini+ dzieci spotkają swoich ulubionych bohaterów takich jak Kicia Kocia czy Strażak Sam.