Branża Dziecięca 3/2014
Branża Dziecięca 3/2014

Dzień Dziecka to główny – okładkowy – temat najnowszego wydania „Branży Dziecięcej” (maj-czerwiec 2014). Z pomocą ekspertów doradzamy, w jaki sposób przygotować się do niego i jak najwcześniej przyciągnąć klientów do sklepu.

Propozycje Marka Borowińskiego i Olgierda Rodziewicza-Bielewicza zmieniają nie tylko sklep, ale nawet kalendarz (zamiast Dnia specjaliści sugerują Tydzień Dziecka). Chcesz działać z rozmachem? Zainspiruj się także branżą mody, która techniki wyprzedaży praktykuje od lat z wielkim powodzeniem, a my przybliżamy te najciekawsze.

Psychologowie z kolei wyjaśniają jak rodzice robią zakupy, poszukując prezentów dla dzieci.

Zbliża się nie tylko Dzień Dziecka, ale i zmiany w przepisach dotyczących umów zawieranych na odległość. Wszystkim, którzy handlują w internecie, najistotniejsze kwestie związane z nowymi regulacjami wyjaśniają na naszych łamach prawnicy z kancelarii Koksztys.

Jak zwykle jesteśmy z wami i blisko was, więc relacjonujemy także targi, m.in. Czas Dziecka w Kielcach i Kid’s Biz Fair w Warszawie. W tym numerze „Branży Dziecięcej” rozmawiamy też ze zwyciezcami Fotelikiady – Magdaleną i Waldemarem Maciuszek, Tomaszem Skrzypczakiem reprezentującym poznański Akord oraz Danielem Kubattą odpowiadającym za sprzedaż produktów Playmobil w Polsce.

Zapraszamy również do wypraw nieco dalszych. Proponujemy odwiedzenie jednego z najstarszych sklepów zabawkowych – londyńskiego Hamleysa oraz przekonanie się, dlaczego na targach zabawek w Nowym Jorku popularnością cieszyła się zdalnie sterowana odrąbana ręka.

Przypominamy firmy zabawkarskie z wieloletnią tradycją (m.in. krakowski Krawal), ale także prezentujemy najnowsze projekty, których realizacja była możliwa dzięki portalowi Kickstarter. Wsparcie finansowe internautów pozwoliło stworzyć m.in. średniowieczną zbroję dla Barbie oraz interaktywnego pluszaka, który potrafi nauczyć gotowania.

Każdy sklep powinien naszym zdaniem „żyć” i się zmieniać, pokazujemy więc, co nowego pojawiło się w dziedzinie visual merchandisingu. Innowacyjne rozwiązania oświetleniowe, meble ekspozycyjne i manekiny pozwalają na dostosowanie ekspozycji do konkretnych potrzeb.

Zachęcamy do poszerzania wiedzy – podczas rozmowy z klientem nic nie jest równie wartościowe, jak informacje, które pomogą mu wybrać właściwy produkt. Tomasz Chodkowski z Medeli zgłębia temat laktatorów, a Paweł Kurpiewski z Fotelik.info radzi, jak przekonać rodziców do kupna fotelika wraz z bazą Isofix.

Tematów jest oczywiście znacznie więcej, bo to nasz kolejny rekordowy numer: liczy 140 stron. Powinien dotrzeć do sklepów tuż przed długim majowym weekendem. Przyjemnego czytania!

Branża Dziecięca 3/2014
Branża Dziecięca 3/2014

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się