Grupa PSD Polskie Sklepy Dziecięce zmienia formułę i otwiera się nowych członków. Co to oznacza dla krajowego rynku? Jakie są plusy i minusy modelu franczyzowego? Które firmy już działają w ten sposób? Odpowiedzi w najnowszej „Branży Dziecięcej”.
W numerze 3/2013, liczącym 104 strony, polecamy również wywiad z Blanką Gebhard z firmy Moneks 1. Chorzowska hurtownia przez wiele lat współpracowała z Lego. W ubiegłym roku producent klocków rozwiązał z nią jednak umowę dystrybucyjną. Właścicielka poważnie rozważała wyjście z branży zabawkarskiej, ale ostatecznie podjęła inną decyzję. Dziś mówi: „Co cię nie zabije, to cię wzmocni” i skupia się na nowych wyzwaniach.
Piszemy także o nowej ustawie, która ma przeciwdziałać zatorom płatniczym. Czy to się uda? Przedsiębiorcy mają poważne wątpliwości.
Bohaterami Pocztu Sklepów Polskich są w tym numerze Madar z Ujrzanowa i Zabawkowy Świat z Chojnic.
Zobacz zapowiedź „Branży Dziecięcej” nr 3/2013.
[button link=”https://branzadziecieca.pl/sklep/branza-dziecieca-32013/” size=”large”]Kup ten numer[/button]
Ta strona wykorzystuje własne pliki cookies, aby działać prawidłowo. Korzysta też z plików cookies podmiotów trzecich, dostarczających narzędzia marketingowe i analityczne. Do informacji zbieranych w cookies podmiotów trzecich mają dostęp dostawcy tych narzędzi. Czy zgadzasz się na korzystanie z innych niż niezbędne plików cookies zgodnie z polityką prywatności?
Jeżeli tutaj zaglądasz, to znak, że cenisz swoją prywatność. Wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, na tej stronie został wdrożony mechanizm, który pozwala Ci kontrolować wykorzystywanie plików cookies oraz innych technologii śledzących.
Pliki cookies własne wykorzystywane są na tej stronie w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych funkcji strony a pliki cookies podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych na zasadach opisanych szczegółowo w polityce prywatności.
Jeżeli chcesz zaakceptować wszystkie stosowane przez tutaj pliki cookies, kliknij w poniższy przycisk.
Te pliki cookies pozostają zawsze aktywne i nie masz możliwości wyboru w tym zakresie. Są to pliki cookies, dzięki którym w sposób prawidłowy funkcjonują m.in. formularze na stronie oraz mechanizm logowania do konta użytkownika i utrzymywania sesji po zalogowaniu. Ponadto, w plikach cookies własnych zapisywana jest informacja o dokonanych przez Ciebie ustawieniach plików cookies.
Korzystamy z Google Analytics, czyli narzędzia pozwalającego na gromadzenie, przeglądanie i analizę statystyk związanych z aktywnością użytkowników na naszej stronie. Kod śledzący Google Analytics gromadzi informacje na temat Twojej aktywności na naszej stronie, które mogą być przez Google wykorzystywane przy budowaniu Twojego profilu użytkownika. Ponadto, informacje z Google Analytics mogą być wykorzystywane w ustawieniach kampanii reklamowych prowadzonych z wykorzystaniem Google Ads. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć narzędzia Google.
Korzystamy z Salesflare, narzędzia do zarządzania relacjami z klientami. Salesflare używa plików cookies, aby automatycznie gromadzić informacje na temat Twojej interakcji z naszą stroną oraz z naszym zespołem sprzedaży. Dane te pomagają nam lepiej rozumieć naszych klientów i dostosowywać nasze działania do Twoich potrzeb. Jeżeli sobie tego nie życzysz, możesz wyłączyć pliki cookies związane z Salesflare.
Na tej stronie osadzane są multimedia z serwisów YouTube i Vimeo. Odtwarzacze tych serwisów wykorzystują do swojego prawidłowego działania pliki cookies pochodzące od ich dostawców. Dostawcy mogą uzyskiwać dostęp do informacji gromadzonych w plikach cookies. Możesz wyłączyć pliki cookies związane z odtwarzaczami, ale wtedy nie będziesz w stanie obejrzeć treści osadzonych w formie odtwarzaczy.