Branża Dziecięca 6/2013
W „Branży Dziecięcej” nr 6/2013 podpowiadamy, jak przygotować sklep do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.

W najnowszym numerze „Branży Dziecięcej” (październik 2013) dominują zbliżająca się Gwiazdka. Podpowiadamy, jak przygotować sklep do świąt Bożego Narodzenia i jakie handlowe tricki można zastosować, aby zwiększyć obroty.

Poza wieloma informacjami dla właścicieli stacjonarnych salonów z zabawkami, mamy też coś specjalnie dla „internetowców”. Podpowiadamy, jak skutecznie wypromować swój e-sklep, korzystając z faktu, że do szczytu sezonu są jeszcze niemal 3 miesiące. Analizujemy też, czy warto brać udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy.

Relacjonujemy ponadto targi wewnętrzne, które w ostatnich tygodniach organizowały firmy: Dumel, Euro-Trade, Rekman i DandA.

Nie wszystkie choinkowe prezenty trafiają w gust obdarowanych, omawiamy więc również przepisy regulujące zwrot zakupionych towarów. Właściciele sklepów opowiadają o swoich planach na przyciągnięcie mikołajkowych klientów. Zamieszczamy także wykaz zabawek reklamowanych przed Gwiazdką w telewizji (dalszy ciąg tej listy – w następnym numerze).

W tym numerze piszemy jednak nie tylko o tym, jak przygotować sklep do świąt.

Elżbieta Chełmecka, właścicielka krakowskiej firmy EC elements, opowiedziała nam o swoim pomyśle na biznes w branży zabawkarskiej. Jak sama mówi, wybrała drogę nie najłatwiejszą, ale dającą wiele satysfakcji.

W kąciku licencyjnym odkrywamy, co łączy Hobbita z Homerem Simpsonem – ale spokojnie, nie jest to nic, o czym chciałby napisać Pudelek 😉 Na następnych stronach przedstawiamy nasilający się ostatnio trend powrotu do zabawek sprzed lat. Swoimi opiniami na ten temat dzielą się też właściciele sklepów.

Jeżeli myślisz, że gry planszowe nie mają przed tobą tajemnic, koniecznie przeczytaj o najbardziej nietypowych pozycjach z tego gatunku, na jakie natrafiliśmy.

W IV kwartale zabawkom poświęcamy bardzo dużo miejsca, ale firmy oferujące artykuły dziecięce też znajdą dla siebie ciekawe tematy.

Szczególnie polecamy raport o najlepszych innowacyjnych produktach dla dzieci pokazanych we wrześniu na targach w Kolonii.

Na co zwracać uwagę klientom kupującym meble? – radzi Michał Błaszak z Drewnostylu.

Pomagamy również rozwiązać dylemat: nosidło czy chusta.

Prezes firmy Medela Polska Tomasz Chodkowski opowiada u nas nie tylko o działaniach swojej firmy, ale także o walce, jaką toczy od lat, aby popularyzować naturalne karmienie.

Jeżeli twoja firma przetwarza dane osobowe – czyli w praktyce, nawet gdy zatrudniasz choćby jednego pracownika albo wysyłasz newsletter do klientów – przeczytaj artykuł o planowanym zaostrzeniu przepisów, które mają chronić tego rodzaju informacje.

W felietonie tym razem o temacie dość poważnym, jakim jest moralność sprzedawcy. Czasem już samo brzmienie słowa „moralność” wywołuje ziewanie, jednak w przypadku naszego felietonisty, ukrywającego się pod psedudonimem Proste, taka reakcja nie wchodzi w grę. Czytaniu mogą za to towarzyszyć niekontrolowane wybuchy śmiechu.

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się

Branża Dziecięca 6/2013
W „Branży Dziecięcej” nr 6/2013 podpowiadamy, jak przygotować sklep do zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.