Branża Dziecięca 1/2015

Pytanie o twoje uczestnictwo w targach w Kielcach zadajemy już na okładce, a wewnątrz numeru pomagamy w przygotowaniach zarówno zwiedzającym, jak i wystawcom. Przedsiębiorcy, którzy już sprawdzili, czy warto wybrać się do stolicy województwa świętokrzyskiego, dzielą się swoimi doświadczeniami, gorąco polecając tę biznesową wyprawę. Co trzeba wiedzieć wcześniej? Piszemy o tym od A do Z, m.in. układając kielecki alfabet.

Jeszcze przed Kielcami przez sklepy przetoczy się fala wyprzedaży. Jak obniżek cen nie organizować, doradza Michał Lisiecki z ArtofSale.com.pl.

To wszystko zaś wydarzy się na tle rozpoczynającego się Nowego Roku 2015 i karnawału. Podsumowujemy wydarzenia 2014 r. oraz pytamy przedstawicieli branży, czego życzą innym i sobie w nowym roku. Rozmawiamy z kilkoma osobami o tym, jak spędzają czas przeznaczony w kalendarzu na tańce, hulanki i swawole, uchylając rąbka ich nie tylko prywatnych tajemnic.

Magdalena Kordaszewska z portalu Zabawkowicz.pl zdradza, co zyska marka na tym, że z jej wózkiem pokaże się gwiazda. Jeżeli jeszcze nie uśmiechnęło się do ciebie takie szczęście, może zacznij od kampanii? Zaglądamy za kulisy sesji zdjęciowych z dziećmi, realizowanych m.in. przez polskie marki odzieżowe.

Bohaterami naszych „branżowych” wywiadów są Sylwia Szymla z 4Kids i Piotr Respondowski z MGA Entertainment.

Nie zapominamy także o waszej codziennej pracy. Marcin Cisek podpowiada, jak podzielić trudy, korzystając ze sztuki delegowania zadań oraz przypomina obowiązki sklepu internetowego, wynikające ze zmian w prawach konsumentów. Łukasz Halkiewicz z firmy Respect zapewnia, że Polacy ciągle mają miejsce w portfelu i proponuje, czym zachęcić klientów do udziału w programie lojalnościowym.

W Poczcie Sklepów Polskich prezentujemy bielski sklep Dudusie.com i Dziecięcy Świat Marzeń w Tychach.

Producenci i dystrybutorzy artykułów dziecięcych i zabawek polecają wiele nowości. W przeglądach produktów prezentujemy zabawki dla niemowląt i wózki dziecięce. Małe księżniczki to inspiracja w dziale Pomysł na wystawę.

Najnowsze 128-stronicowe wydanie „Branży Dziecięcej” już jest w sprzedaży. Zapraszamy do lektury.

Branża Dziecięca 1/2015

 

Aby używać odtwarzaczy multimedialnych, musisz wyrazić zgodę na użycie plików cookies usług odtwarzaczy
Ok, zgadzam się