Klienci Akpolu mieli szansę ujrzeć przyszłość, a potem – postrzelać do siebie z karabinów. I to na dodatek w bardzo atrakcyjnych okolicznościach przyrody. Wszystko dzięki szkoleniu produktowym przygotowanym dla kilkudziesięciu osób z całej Polski.

Akpol zaprosił swoich klientów na szkolenie „Safety Initiatives Programme” do ośrodka agroturystycznego w Gołaszewie pod Włocławkiem. Nie tylko walory przyrodnicze mieli okazję doceniać zaproszeni goście. Chodziło przede wszystkim o zdobycie praktycznej wiedzy. Szkolenie dotyczyło produktów marki Britax Roemer. Specjalnie z tej okazji do Polski przyjechał jeden z najlepszych „fotelikowych nauczycieli” – Mark Bennett, European Senior Training & Technical Manager.

Szkoleniowiec opowiadał o systemach i rozwiązaniach stosowanych przez Britaxa. Dla tych, którzy markę znają bardzo dobrze informacje były w zasadzie ugruntowaniem wiedzy. Możliwość praktycznego zapięcia fotelika pod okiem fachowca była dodatkową atrakcją. Jednak największe poruszenie i emocje wzbudziły nowości jakie Britax ma zamiar wypuścić na rynek jeszcze w tym roku. Dotyczy to głównie tzw. „fixów”, czyli fotelików wykorzystujących system Isofix. Modele produktów Trifix i Versafix powodowały spore zainteresowanie, jednak największą furrorę wzbudził model Xtensafix, który został zaprezentowany w Gołaszewie jako produkt, który wkrótce pojawi się na sklepowych półkach. Spowodował najwięcej pytań, bowiem i jego charakterystyka jest dość zaskakująca. Jest to fotelik z grupy 9-36 kg, do 25 kg z własną uprzężą, montowany przodem do kierunku jazdy za pomocą zaczepów Isofix oraz górnego pasa mocującego w przedziale od 9 do 18 kg. Natomiast powyżej 18 kg dziecko zabezpieczone jest wyłącznie z użyciem pasów bezpieczeństwa. Pojawiły się pytania: dlaczego? Ile Isofix może wytrzymać? Czy do wagi dziecka dodajemy masę fotelika? Jak to się liczy? Czy wytrzyma 200 kg? Właściciele sklepów z uznaniem patrzyli na prototypowy model, mogli też oczywiście wypróbować rodzaje zapięć i mocowań.

Zaproszeni goście mieli okazję nie tylko słuchać i zadawać pytania, ale sami popisywać się szeroką wiedzą na temat fotelików. Akpol przeprowadził dla swoich klientów konkurs z nagrodami, w których zwycięzcą okazali się: Jarosław Juśkiewicz z firmy Kaja, Piotr Janeczek z firmy Askot, Przemysław Skrzypek oraz Adrian Bocian z firmy EP Invest.

Drugi dzień był dla wszystkich równie emocjonujący. Głównie z powodu kontraktacji, po których nastąpiła chwila na relaks. Nie ma to jak się odprężyć po owocnych interesach, czyli… postrzelać do siebie z karabinów. Oczywiście wszystko w ramach zabawy, czyli zawodów w paintballu.