La Millou na targach Kind + Jugend 2013
Ekipa La Millou po raz drugi wystawia się na targach Kind + Jugend. Od lewej: Agnieszka Derlecka, Izabela Cybulska i Marta Pieniążek. Fot. BranzaDziecieca.pl

Na targach Kind + Jugend nie ma śladu po kryzysie. Wystawcy są pełni optymizmu, a odwiedzający szukają nowych możliwości. Rozpoczęte dziś w Kolonii targi potrwają do niedzieli.

Wśród polskich firm, z którmi rozmawialiśmy w pierwszym dniu kolońskiej wystawy, byli zarówno stali bywalcy, jak i początkujący.

– Jesteśmy tu drugi raz, bo zeszłoroczny debiut był bardzo udany. Nawiązaliśmy kontakty z dystrybutorami z Korei i Tajwanu, które znakomicie się rozwijają. Mamy nadzieję, że tym razem będzie podobnie – mówi Izabela Cybulska z La Millou.

Co ciekawe, Azjaci namówili warszawską firmę, aby napis „made in EU” na metkach zastąpili informacją „made in Poland”. Podobno nasz kraj cieszy się w tamtej części świata dużą renomą. Zawdzięczamy to… Fryderykowi Chopinowi.

Ekipa La Millou po raz drugi wystawia się na targach Kind + Jugend. Od lewej: Agnieszka Derlecka, Izabela Cybulska i Marta Pieniążek. Fot. BranzaDziecieca.pl

Elżbieta i Marek Łukasikowe z Alexis II, którzy prezentują się na Kind + Jugend regularnie od kilkunastu lat, podkreślają, że obecność na tych targach pomogła im przetrwać okres gorszej koniuktury w Polsce. Dzięki nawiązanym tu kontaktom z zagranicznymi dystrybutorami, spadek sprzedaży w kraju rekompensowali wpływami z innych rynków.

Elżbieta i Marek Łukasikowie przyjeżdżają do Kolonii od lat. Dzięki tym targom firma Alexis II nawiązała wiele kontaktów z zagranicznymi dystrybutorami. Fot. BranzaDziecieca.pl

Dla firmy OKT tegoroczne targi w Kolonii są okazją do pokazania nowej marki OKT Kids. Na stoisku wyróżniają się produkty na licencji Disneya (m.in. Samoloty i Monsters), ale bydgoska fabryka eksponuje również nocniki, wanienki, podkładki sedesowe i inne artykuły dla dzieci z własnymi, autorskimi motywami graficznymi.

– Targi to także okazja do tego, żeby zobaczyć, co robią inne firmy z naszej branży – mówi Magdalena Przyżycka z OKT. – Warto porównywać się z konkurencją, żeby mieć pewność, że nasza oferta nie odbiega od światowych standardów.

Firma OKT podczas Kind + Jugend 2013 prezentuje swoją nową markę OKT Kids (znaną wcześniej pod nazwą Prima Baby). Na zdjęciu: Kinga Sroka i Magdalena Przyżycka. Fot. BranzaDziecieca.pl