Premierowa edycja targów Children’s Fashion Cologne (CFC) odbędzie się w centrum wystawienniczym Koelnmesse w dniach 11-13 lipca 2013 r. Współorganizatorem wydarzenia jest modowo-lifestyle’owe czasopismo „Luna”.

Na targach mają zaprezentować się nie tylko marki odzieżowe kierujące swoją ofertę do dzieci i kobiet w ciąży, ale także firmy obuwnicze oraz producenci mebli i artykułów wyposażenia wnętrz.

Wśród atrakcji dla odwiedzających nie zabraknie pokazów mody. „Luna” organizuje je także podczas Kind + Jugend. Jak mieli okazję przekonać się wysłannicy „Branży Dziecięcej”, są to wydarzenia na światowym poziomie.

Swoją obecność na CFC potwierdzili już tacy wystawcy, jak Add, Agatha Ruiz de la Prada Baby, Aston Martin, Barcarola, Boomboogie, Roberto Cavalli Junior, Eisend Kids, Fixoni, Silvanian Heach Kids, Herno, Jacky Baby- und Kindermoden, My Herzallerliebst, Lässig, Leon Shoes, Malo, Mayoral, MYTHS, Obermeyer/Blue Seven, Oh! Soleil, Oilily, PARAJUMPERS, Eddie Pen, Piccolettas, I Picino Pallino, U.S. Polo Assn., Rosalitas Senoritas, Simonetta, Sterntaler, Supertrash Born in L.A., Syl Sal y Lemon, Tartaleta, Tutto Piccolo, Vilebrequin oraz Wurzelzwerge Babybekleidung. Nie wiadomo jeszcze, czy i jakie firmy z Polski wezmą udział w wydarzeniu.

Bilety wstępu kosztują w przedsprzedaży online (do 10 lipca) 15 euro za dzień lub 29 euro za wstęp na całe targi. W kasach będzie trzeba zapłacić odpowiednio 20 lub 35 euro. Każdy odwiedzający otrzyma przy wejściu bezpłatnie katalog imprezy.

Fot. Koelnmesse