Branża dziecięca to sektor rynku, który coraz częściej analizują opiniotwórcze czasopisma piszące o biznesie. „Branża Dziecięca” jest w tym temacie postrzegana jako źródło informacji i opinii z pierwszej ręki.

„Puls Biznesu” zamieścił obszerny artykuł na temat ekspansji na Wschód firmy Komex, operatora sieci odzieży dziecięcej 5.10.15. Autorka tekstu Anna Pronińska analizuje w tekście plusy i minusy rynku rosyjskiego, na który polska firma rozpoczęła właśnie sprzedaż hurtową. O wypowiedź ekspercką został poproszony nasz redakcyjny kolega Marek Jankowski.

„Ekspansja na Wschód jest bardzo dobrym pomysłem – twierdzi w artykule Marek Jankowski. – Polskie firmy z branży dziecięcej często wystawiają się na targach w Kijowie, bo to brama do Rosji. To obiecujący rynek, choć są problemy z celnikami i zdarza się, że towar utknie na granicy.”

Do przeczytania artykułu i całej wypowiedzi naszego kolegi odsyłamy do piątkowego wydania „Pulsu Biznesu”.